- Alternativ telefoni - vem gör vad
- Att få ett hjälpmedel
- Att prova ut ett hjälpmedel
- Avgifter
- Boka tid via 1177.se
- Flytt med hjälpmedel
- Hur får jag ett hjälpmedel?
- Hämtning och lämning av hjälpmedel hos patient
- Hörselhjälpmedel
- Kontakt via 1177.se
- Körklar dator
- Lämna synpunkter via 1177
- Rekommendation inför köp av egen dator
- Service och reparation
- Sjukresor
- Skadat stulet eller borttappat hjälpmedel
- Videomöte via appen Alltid öppet
- Videomöte via Digitalt möte
- Åka bil eller buss med hjälpmedel monterat på stativ
- Återlämning av hjälpmedel
- För dig med hjälpmedel
- Befintlig sida: Kontakt via 1177.se
Kontakt via 1177.se
Så här skickar du ett meddelande via 1177.se
- Klicka här för att komma till KommSyn Stockholm på 1177.se
- Klicka sedan på Kontakta oss under rubriken Våra e-tjänster.
- Nu syns en inloggningsruta för 1177 Vårdguidens e-tjänster. Välj inloggningssätt och logga in.
- I inloggat läge ser du dialogrutan Kontakta oss.
- Beskriv ditt ärende utförligt. Ange registreringsnumret/individnumret om ditt ärende gäller ett specifikt hjälpmedel. Tryck sedan Skicka.
- Du kommer att få ett svar inom tre arbetsdagar. Meddelandet kommer att synas i inloggat läge på 1177.se. Gå in under inställningar för att säkerställa så att du får en avisering via sms och/eller e-post.
Andra kontaktvägar
Ring 08-123 475 25 vid akuta ärenden.
Om du endast har en allmän fråga och inte vill uppge några personuppgifter (såsom namn, adress, telefonnummer, personnummer m.m) kan du skicka e-post till kommsyn.slso@regionstockholm.se