- Alternativ telefoni - vem gör vad
- Att få ett hjälpmedel
- Avgifter
- Flytt med hjälpmedel
- Hämtning och lämning av hjälpmedel hos patient
- Hörselhjälpmedel
- Kontakta oss via 1177
- Körklar dator
- Rekommendation inför köp av egen dator
- Service och reparation
- Sjukresor
- Skadat stulet eller borttappat hjälpmedel
- Videomöte via Digitalt möte
- Åka bil eller buss med hjälpmedel monterat på stativ
- Återlämning av hjälpmedel
- För dig med hjälpmedel
- Befintlig sida: Kontakta oss via 1177
Kontakta oss via 1177.se
Så här skickar du ett meddelande via 1177.se
- Klicka här för att komma till KommSyn Stockholm på 1177.se
- Klicka sedan på Kontakta oss under rubriken Våra e-tjänster.
- Nu syns en inloggningsruta för 1177:s e-tjänster. Välj inloggningssätt och logga in.
- I inloggat läge ser du dialogrutan Kontakta oss.
- Beskriv ditt ärende utförligt. Ange registreringsnumret/individnumret om ditt ärende gäller ett specifikt hjälpmedel. Tryck sedan Skicka.
- Du kommer att få ett svar inom tre arbetsdagar. Meddelandet kommer att synas i inloggat läge på 1177.se. Gå in under inställningar för att säkerställa så att du får en avisering via sms och/eller e-post.