- Hjälpmedelssortiment
- Hörsel
- Kommunikation
- Kognition
- Fjärrstyrsystem/Omgivningskontroll
- Alternativa styrsätt till dator
- Närlarm
- Syn
- Svåra ord
- Länkar
- Hjälpmedelsöversikt
- Hörsel
- Nyheter hörsel
- Befintlig sida: Vid beställning av insats hos leverantör
Vid beställning av insats från leverantör
2020-03-17: Vid beställning av insats från leverantör måste du som audionom skicka med referensnummer, ditt egna namn samt vilken klinik du arbetar på. Detta för att insatserna ska kunna skickas tillbaka smidigt och fort.
En del beställningar har skickats iväg med endast ett referensnummer och då vet inte leverantören vem som har lagt beställningen eftersom de inte har tillgång till Beställningsportalen.
Senaste nyheterna
-
Leveransförseningar - Flera hjälpmedel från Bellman & Symfon
-
Leveransförseningar Bellman & Symfon Europé AB
-
Meddelande från Widex
-
Kontaktuppgifter
-
Förskrivningskriterier radio och TV
-
Leveranser från GN Hearing
-
Information om leveranser och reparationer från Phonak
-
Ytterligare ett utbyte 1 november
-
Nyheter från Widex
-
Vissa artiklar syns inte i Beställningsportalen